2005年 08月 15日
IMAGINE
"Imagine"    -John Reynnon-

J.L self porttait

Imagine there's no demotion
It's easy if you try
No J2 below us
Above us only the Champion
Imagine all the players
Running for tomorrow

Imagine there's no violence
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no hatred too
Imagine all yellow supporters
Singing chant in peace

You may say I'm a supporter
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
We and the team will live as one

Imagine no roof
I wonder if you can
No seats which sit down
No mirrors in the lavatories
Imagine all the yellow people
Loving all of the stadium

You may say I'm a supporter
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
We and the team will live as one









想像してごらん
降格なんてないんだと
想像してみるのは簡単なこと
ぼくらの下にJ2はなく
上にある優勝を目指すだけ
想像してごらん
全ての柏の選手が明日のために走っている

考えよう
スタジアムに暴力なんていらない
そんなに難しい事じゃない
殺したり死んだりする理由もなく
憎悪もない
想像してごらん
黄色いサポーターが平和にチャントを歌うことを

君は僕をサポーターと言うかもしれない
でも僕一人だけじゃない
いつか黄色い仲間に加わってほしい
そしたらチームとファンはひとつに結ばれるんだ

想像してごらん
屋根の無いスタジアムを
君に想像できるかな?
ゴール裏には椅子が無いし
それどころか、トイレに鏡すら無い(笑
でもすべての黄色いサポーターが
このスタジアムを愛している

君は僕をサポーターと言うかもしれない
でも僕一人だけじゃない
いつか黄色い仲間に加わってほしい
そしたらチームとファンはひとつに結ばれるんだ

[PR]
by iku-2002 | 2005-08-15 12:00 | Football | Comments(0)


<< アジア最終予選 第6戦 日本 ...      今節はミノル出るかもよやっぱ今... >>